Alla inlägg under mars 2010

Av Koffe Persson - 31 mars 2010 23:29

Tjaatjaa,  Har nyss gjort klart biologi hemuppgiften, man skulle skriva om 3 sjukdomar:) så nu ska jag strax sova :)
Idag blev det först skolan, tråkigt med dans på idrotten :(    hade SO prov idag kändes bra faktiskt :)  så får se resultatet imorn :)
fick också omdömmet idag i Biologi,  ligger precis utanför godkänt haha.. :(
Sen efter skolan så var jag med  älsklingen :)
Nu ska jag sova , goodbyee ;d

Av Koffe Persson - 30 mars 2010 21:44

Jaha .. inte bloggat på ett tag men inte haft tid typ.  Hockey i lördags hockey i måndags skola osv,  går bra för iko nu iaf.. men en tråkig sak.. FBK utslagna :'(
förlorade med 3-2 i sista avgörandes matchen . H-VETE!!!!!!!!!!!!
Men EN sak är säker, färjestad har sverige BÄSTA hockey kämpa låtar, det lovar jag!  Och vi kommer tillbaka till nästa år , ett bra lag reser sig alltid :) !



http://www.youtube.com/watch?v=CyKM1cDlk2Q

Av Koffe Persson - 26 mars 2010 22:14

Saik-FBK  --   slutresultat - 2-0 ... f-a-n! 
3-2 i matcher nu till SAIK ,  nu måste fbk vinna 2 matcher på rad annars äre hejdå för denna säsong :(

  
Jag tror på er , ni vinner 2 matcher på rad nu :)  Ni ska ha era guldhjälmar även efter denna säsong ;D  Forza fbk :D <3

Av Koffe Persson - 26 mars 2010 20:19

Heej, inte orkat blogga på ett tag , Varit sjuk och massa, spytt osv.  men är på bättringsväg nu känner mig bara trött för tillfället :)  
Missade tyvär fair play denna helg , men inget att göra åt :/
Får gå på hockeyn o lite imorn ist :)  Iko-enköping , hahahahaha. division 1  nästa :)
Ikväll blir det nog inte att göra så mycket, datorn  bara ,  följer FBK-skellefteå på swehockey  ((kvartsfinal ishockey))   1-0 just nu te saik  :'(
Aja kanske kommer något mer inlägg i helgen, ha det bra bye :) ^


HAHAHA JAG VET ATT JAG E SÄMST PÅ ATT TA KORT VIA EN CAM hahahahahaha      

Av Koffe Persson - 23 mars 2010 14:03

Tja inte kunnat blogga på jätte en evighet känns det som, internet har varit helt fuckat här..  så passar på nu när jag väl har internet, för snart dampar det väl sönder igen..  I söndags så va jag på hockey i nybro , 3-0 te iko ;) :D  
igår så klippte jag mig hehe.. sen va med älsklingen (a
Idag så har jag träning, annars så lblir det att göra klart no o lite bara idag :)
Aja, ska inte skriva mer nu i detta inlägg, för internet lägger säkert av snart.. ha det bra alla :D // Koffe

Av Koffe Persson - 20 mars 2010 22:59

TjaTja,  Inte bloggat på 2 dagar men inte haft tid :) 
I torsdags så va det först skolan senträning efter, efter träningen var jag jätte trött så orkade inte datan då, sen igår efter skolan så följde älsklingen med mig hem och sov här tills idag :) Mysigt (a 
13 månader med jennie imorn (: älskar dig<3
Imorn blir det hockey, Nybro-IKO , Bara att hoppas nu att iko vinner , palla om de åker ur :S
Nu har jag inget mer o skriva, ha det alla ;D // Persson.


  
Hehe :)

Av Koffe Persson - 17 mars 2010 22:03

Tjatja,  Skolan idag först, rätt så chill typ ?  Höjdhopp på idrotten slog mitt rekord nice ju :) 1.20 meter nu:D innan 1.10 bara :D 
Sen efter skolan så tog jag bussen vid halv 4 te kb med jennie, vi typ ..  myste :)  sen somnade vi nog båda ^
Nu så ska jag snart sova, skola imorn sen träning,  hörs alla, godnatt :) / Persson

Av Koffe Persson - 15 mars 2010 21:56

Tjaa, nu har jag ny blogg här :)   Innan så hette jag Persson95 här men hade glömt bort den totalt så skapade ny ist:)  Lovar att vara mer aktiv på denna!
Har inte så mycket att skriva just idag , men Har namnsdag idag så tycker alla säger GRATTIS!  // KP

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

färjestads bästa låt

http://www.youtube.com/watch?v=CyKM1cDlk2Q

Ovido - Quiz & Flashcards